lördag 29 augusti 2009

Nu är det verkligen bevisat:-))!!!


Jag har fått flera kommentarer om att många tycker att Play A While Nokia och min Shahnadir Caliber(Gunnar) liknar varandra väldigt mycket på bild!
Detsamma har även Nokias matte och jag kommit fram till.
Imorse då jag gick in på Helmings blogg hade hon publicerat en bildsvit med Nokia i knyckar-tagen ! På flera av bilderna påminde han mkt om Gunnar. Fick då en snilleblixt om att skoja lite med Gunnars delägarinna Bitte(som har honom på halvtid) och även min sambo(husse).
Därmed blev jag själv i "knyckar-tagen"(f´låt Jenny - men det var ju enda sättet att få detta "experiment" att fungera!) - plockade ut en av bilderna och sände den till Bitte. Fick strax ett svar om "Ajabaja - akta magen"! Inte en reaktion på att det skulle vara ngn annan än Gunnar:-))!!
Visade samma bild för husse - han såg heller inte annat än "Gunnar".
Vad de båda däremot reagerade på var ; "Vad är det där för blått bord - vart står det"?!?!
Men hunden tyckte båda att de kände väl:-))!!
Kan inte ens ägarna se skillnad är det nog bara att inse att de måste vara väldigt lika:-))!!!! I alla fall på bild!
Passade också på att arrangera en liknande bild(men tyvärr ingen chokladboll, utan stång - lika god förståss:-))!), bara för kul! Detta är Shahnadir Caliber - inte Nokia.

3 kommentarer:

  1. Vilket lyckat experiment! och som jag skrattade när jag läste inlägget. Speciellt det om vems bord det var? =)

    Kom föresten på att även Susanne Lindström måste ha sett både Gunnar och Nokia "live" och borde kunna säja nåt om deras likhet!

    SvaraRadera
  2. Här är en till som sällar sig till dom som tycker att herrarna är lika! Det är i och för sig 1 år sedan jag såg Gunnar på specialen och inte så längesen som jag såg Nokia men jag tycker också dom är lika, eller kanke ska säga snygga på ett likt sätt? Stiliga pojkar är dom iallafall!

    SvaraRadera
  3. Jag har inte tänkt på att de är särskilt lika på bild, men nu när ni har påtalat det kan jag ju se att det finns vissa likheter. I vilket fall som helst är det två väldigt stiliga herrar!

    SvaraRadera