söndag 26 juli 2009

Borta bra men hemma bäst!


Det är så skönt att ngn gång då och då åka iväg på en semestertripp - ensam!
Men bara efter en kort stund får man sån "abstinens", efter bl a hundarna!!
Detta är ett konstigt fenomen - här har man all chans i världen att verkligen få koppla av - och så plötsligt inser man hur mkt man längtar!?!
Fast då man ser en sån här "puss-gurka" i dörröppningen, när man anländer hem, kanske det inte är så svårt att förstå?!?! I alla fall inte för mig:-))!!!

4 kommentarer:

  1. Jo, tack detta känner vi igen ;-) Varför tror du att vi avstår att flacka land och rike kring? Hälsningar från Åbrinkens//Inga-Karin

    SvaraRadera
  2. Jag förstår dig absolut! Nu är vi snart i Sundsvall (skriver från bilen). Det blir ett litet stopp på IKEA och sedan ett stopp i Timrå för att köpa nya Jeppegrindar till nya bilen. Ha det gott så ses vi i Umeå den 8 augusti!

    SvaraRadera
  3. Jag skrev en kommentar till förra inlägget men den verkar ha försvunnit i cybern! Såg tyvärr inte inbjudan till Furuög. förrän nu, men next time :) Miki, det lilla lidelseknippet, vill ju nosa på Gunnar igen! Missade dig i Vilsta, såg dig faktiskt inte ens. Och du missade ju världens sötaste Jazza som var med och kikade.

    SvaraRadera
  4. Oh så synd!!!
    Både att du missade inbjudan(hade varit skoj!) - och att jag inte fick TOKPUSSA på din nya "bebis" i Vilsta!!!
    Nåja - "det går fler tåg" hoppas jag.........
    (Får nöja mig med "Blå Tåget" här hemma så länge:-))!!!)
    Och du: vissa har det bra - hörde att Hanna är på Azorerna....!!!

    SvaraRadera